sonsuzmasalim bende 25+5 haftalık hamileyim benimde Allah nasip ederse Oğlum olcak . 7. haftada kanamam geldi ve düşük tehlikesinden dolayı 12. Haftaya kadar yattım . 20. Haftadan beride erken doğum riski ile yatıyorum . O yüzden Allahtan hayırlısını diliyorum doğum için . Bende bu haftaya kadar 15 kilo aldım . Sağlıkla kucaklarımıza alalım kilolar önemli değil 😊