catandgirlmom 2prensesannesiiii valla siyah beyaz normal görüntü de var mı 😂 bu görüntüde erkek gibi hissettim
Kbramhmt 2prensesannesiiii yaaa kuzum masallah büyümüş ben erkek hissettim bian ama sağlıkla gelsin inşallah 🥰 heycan dorukta sende şimdi iki seferdir kız dedi demişsin hadi bakalım Allah gonlundekini versin inşallah
catandgirlmom 2prensesannesiiii kız mı doktor ne dedi burada sanki kız gibi ben kafa yapısından falan anlamıyorum da çıkıntı yok diye 😂
Papiiii 2prensesannesiiii beybi son fotoda bende erkege benzetdim sanki♥️😂ay senin bu bebis beni oldurevek cok ikilemdeyiz
catandgirlmom 2prensesannesiiii bana da 2 sefer kız dedi ama benim bebek tam yandan görüntü o yüzden anlayamıyorum 😂 sen de ultrasondan birine kız birine erkek dedin 🥹
2prensesannesiiii Papiiii ya hahahahah😂😂😂😂 benide valla yemin ederim biraz kıpırdadı ayh yoruldum hıh yeter bu size 3 4 hafta dedi 😂😂😂
Papiiii 2prensesannesiiii ya cidden ben senle beraber heyecan geciriyoeumn resmen😂😂kendi bebemi unutdum nerdeysee ay vakti gelsede ogrensek ne olduklarini😂😂geberecem valla
2prensesannesiiii Papiiii kız daha test sonucu haftaya çıkacakta doktor randevuyu 3 hafta sonraya verecekte ah kalbim 🥲💆🏼♀️ Ozaman kesin öğreniriz ama şafak biter mi beee🥲😂
catandgirlmom 2prensesannesiiii evet pozisyon fark ediyor bence çünkü ultrasondaki başka şeyler de denk geliyor falan 😂 ama doktorlar biliyorlardır heralde?! Benimde tam 4 hafta sonra hadi bu haftayı bitti sayayım 3 hafta daha bekleyeceğim 😂