acemianneee_31 philips premium xxl var bende. Çok çok memnunum Allah çıkarandan bin kere razı olsun fırın bile kullanmıyorum neredeyse. Koku yok, yağ sıçrama derdi yok, temizlemesi beş dakika leke de tutmuyor öyle kolay kolay makinaya da atılıyor daha ne olsun elim ayağım oldu. Ama şu an bendeki acayip pahalanmış ..