eliffs95 Merhaba hanımlar 36 haftalık olduk çokşükür ve bu haftadan itibaren ahududu ve adaçayı içicem ebe önermişti kullanıp faydasını gören oldu mu
Avcib eliffs95 kiz içme ne gerek var ben ilişkiye bile girmedim ekstra bisi de yapmadım ilk gebeligim ansizin bebisim geldi 38 5 te
EAK eliffs95 ben adaçayı içmiştim işk oğlumda onun faydası mı bilmiyorum ama benim doğumum açılmam kolay oldu
taze_anne79 eliffs95 ahududu yaprağı bulamadım adacayi da sütü etkileyecek korkusuna içemiyorum. Normalde memeden kesme aşamasında kullanmıştım. Var mı acaba hem içip hemde sütte sıkıntı yaşamayan? Doktor da içme dedi ama nedenini söylemedi
Benimennembirmelek Aysegulkkfs ben 39+6 haftalığım günde 3-4 bardak içiyorum yanında da günlük 10 tane hurma yiyorum neredeyse hayla bişey yok 😕
eliffs95 Aysegulkkfs MaşaAllah bişey kalmamış ya doğuma sağlıkla kucağına almak nasip etsin Rabbim 🤲🏻 Adaçayı agrıyı azaltmak için tüketiliyor ahududu çayıda vajinayı yumuşatıyor ama kullanıp faydasını gören oldumu onu merak ediyorum 😃😃
Aysegulkkfs Benimennembirmelek çok fazla değil mli yaa o kadat içmek 🙃 ben ilk doğumum 40+5de ve suni ile başlatıldığı içşn korkuyorum kendiliğinden olsun diye yapıyorum bişeyler.
eliffs95 Avcib MaşaAllah Rabbim bağışlasın hayırlı ömürler nasip etsin 🤲🏻 İlişki arada oluyor da ben 40ı bulmasın doğumu tetiklesin istiyorum 😃 Birde ebe önerdiği için kolay doğum olsun diye İnşaAllah
Benimennembirmelek Aysegulkkfs vallahi artık doğurmak istiyorum ama bı türlü olmuyo bende kendimi çaya hurmaya verdim 😕
eliffs95 Aysegulkkfs ayy suni sancı istemiyorum bende ilk gebeliğim hiç tecrübem yok kolay bir doğum olsun diye uğraşıyorum biraz 😃 doğumun gerçekleştimi hayırlısıyla 😊
Benimennembirmelek MerveYagiz valla ona hiç dikkat etmiyorum rastgele ama günlük bı 9-10 tane yiyorum dur
Benimennembirmelek eliffs95 vallahi bilmiyorum ama benim hiç sancım yok doğurmak istiyorum ama olmuyo 😕gelmek istemiyo ne nazlı bebekmiş ne cinsiyet gösterdi nede doğuyor 😂
eliffs95 Benimennembirmelek Rabbim vaktinde kucağına kolayından almayı nasip etsin bende ondan korkuyorum çok durmasın 38 de gelsin hayırlısıyla 😃😃
Aysegulkkfs eliffs95 9 günüm var hâlâ 🙃 yarın kontrole gideceğim. Doktor aslında 2 gğn önce gittiğimde dedi muayene edeyim istersen biraz tetikleyelim doğumu diye ama istemedim. Keşke tamam deseydim😝
eliffs95 Aysegulkkfs hadi yaa keşke tamm deseydin gerçekten çatı muayenesi de tetikliyor sanırım doğumu