Esrarslan ben de bu ay takmıyorum aynı sen gibi ve inan takvime de bakmıyorum adetime kaç gün var hiç bir bilgim yok aman olmasın da kafa rahat böyle iyiyim. Burda da forumda olup kaderdaşlarımla dertleşmek iyi geliyor ben de silmiyorum o yüzden. Allah gönlüne göre versin canım benim ♥️