Caglasmsk tabi her kadınınki aynı değil. Ama zaten yumurtlama olunca anlıyor insan. Akışkan oluyo akıntı. Ve adet olcakmış gibi beli agrıyo. Ateş ölçeri kullanın. O gün ateşinin yüksek çıkıyor. Kimilerinde de hiç belirti olmuyo. Dediğin gibi herkes aynı değil tabi.. Benim uzman tanıdık doktorum var.