Hakadddd evet canım, hayır olmaz tabi ,doktorum ızın vermıyodu ama ben cevremde hamıle halıyle herkesın gıttıgını goruyodum sorunu olanlar bıle, benım sorunum olmadıgı halde ızın vermıyodu, ama tedavı gordugum doktorum 3 ayından sora gıdıle bılınır demişdi, uzak oldugundan dolayı hamılelık surecınde doktorumj deyışdım, ve bu doktorumu dınlemedım gıttdım😁cok şukur hıc bır sorunda yaşamadım , InşAllah sızde yaşamazsınız