Sedaa_ benim ilk nst m 37. Haftada oldu. Ki hep önceden neden yapmıyorlar diye burun kıvırıyordum iyi ki yapmamışlar çok sıkıcıydı, karnım çok ağrıdı sonrasında. bir çok doktor geç bakıyor 32 den itibaren bakılabilir iş ama normal ilerliyorsa her şey sorun değil diye bakılmıyormuş. Hatta çatı muayenesi içinde 38 denişlerdi bana çok geç gibi gelmişti benim doktorum normal doğumu destekliyor ben doğum başkayınca bakıyorum falan dedi. Her doktorun farklı oluyor ki 38 haftalık hamileyim bana 10 gün sonra gel kontrole o vakte gelmek isterse zaten bebiş haberleşiriz dedi 😂