HurremSultan
Ay benim de 2-3 gün önce döndü🫶🏼 Çok net hissettim resmen tepindi o gün 😂😂😂😂 o günden sonra tekmelerini göğüsümün altında hissetmeye başladım. 36+0’ız biz de. Zaten şekerimden dolayı erken başlatılacak doğumun, umarım bana öyle gelmemiştir dönmüş olması lazım🫣