HurremSultan ayyy hadi inşallah doğuma kadar sabit kalor inşallah ben 26+5 Ken gittiğimde normal doğum pozisyonundaydı inşallah bizde aynı şekilde devam ederiz inşallah Rabbim herkesin gönlüne göre hayırlı doğumları nasip eder bende çok istiyorum zor olsa da o anı annemin hakkını orada anlayacağımı düşünüyorum amin inşallah diyorum bu duaya🥰