550637
Ilk dogumumda gece yatak odamda kendim ilgilendim bebegimle , esimle birlikte.
Kayinvalidem icerde yatti. Esimleyiz diye girmedi gece. Bir sorun yasamadim :)
Bu dogumumda gunduzde yanliz olma ihtimalim var. Gunduz biri olsada yatmasina gerek yok diye dusunuyorum.