550637 ben zorunlu sezeryan oldum açıkçası evde destek birinin olmama durumunu düşünemiyorum bile doğumu siz yapacaksınız, zorluğunu siz yaşayacaksınız bu konuda karar hakkının eşinizde değilde sizde olduğunu düşünüyorum. Ben ağrı yüzünden bebegime bile kendim bakamadım ilk 10 gün eşimle annem değiştirdi bebeğimin altını omu bile yapamadım. Eşinize sorun hem ev temizliğini hem yemeği hem bebek bakımını hemde sizin bakiminizi tek başına yapabilecek mi ?