Edafmo canım ben garanti olsun diye ikisinide aldım.hangini kullanırsa ona göre hareket ederim dedim.benim kızım biraz minik doğdu ve minicik ağzı var bibs çok büyük geldi ona.avent daha minik olduğundan kavraması daha kolay oldu kızımın.genelde araştırdığımda da aventi yeni doğanların tutmaları daha kolay deniyordu.arkadaşımınkide bibs aldı mesela başka bişiy kabuk etmedi.sen garanti olsun diye iki çeşit alabilirsin benim gibi