Edafmo İkisi arasında kaldım, üstteki klasik emzik ama alttakinin yapısı biraz daha farklı. Alttaki daha sevimli geliyor gözüme ama ne kadar kullanışlı onu bilemedim 🥺
tugbacns Edafmo ben üsttekinden aldım. Alttaki için de birisi daha ufak doğan prematüre bebekler için kullanıyor yurt dışındakiler diye bahsetmişti ne kadar doğru bilemem
Hilaynur Edafmo kesinlikle ilk resimdeki ilk çocugumd akullandım çok rahat ve agızda diş yapısını bozmuyor denendi 2 yaşa kadar emzik kullandı oğlum o diger 2. Attgınız resimdeki emzik türevleri çocugun diş yapısını bozuyor
Emirsmomm Edafmo yurt dısında yasıyorum genelde soothie modelini prematüre olan minik olan bebeklere tercih ediyorlar :) ilk olan daha çok kullanışlı ama soothie 2-3 aylık gibi gelmişti bana 😅
Nsrn1 Edafmo emziğe çok fazla para bağlamayın bence çünkü tutmayabilir. Ben wee nin 2 farklı emziğini aldım ucuz olanını tuttu benim oğlum 😄
Emirsmomm Edafmo ben oğluma yeni doğduğunda avent aldım onu tutmadı sonra aynı philips soothie aldım sadece onu tuttu. Sonrasında aventi de aldı ama :) kızım olacak ona iki modelden de aldım
Yagmur981 Bence bu kadar para vermeyin ilk önce ucuz bişey alın belki bebeğiniz hiç emzik tutmaz birde damaklı emzik alın daha kolay tutuyor bebekler mamajonun emziklerine bı bakın derim onlarda çok sevimli hemde uygun fiyatli
ftmaadgzl Philips avent ultra air öneririm bebeklerin reddetmediği tek emzik diye biliyorum kızım sadece onu tuttu oğluma da aynısını alacağım inşallah
Whatdeding Edafmo ilk resimdekini alın bence diğeri ağız ve damak için pek rahat değilmiş. Çoğu kişi o kadar para vermeyin yazmış ama hiç bir emziği tutmayıp bunu tutan çok fazla bebek var . Hatta ben de şimdi ultra air night alacağım gece parlayandan😀civilde indirimde bir bak istersen 132 tl bi de evdeeczane diye bi sitede indirimde
Edafmo Whatdeding Hepsiburada da şuanda indirimde, üsttekini bi alayım olmadı alttakini deniycez artık 😂
Mavikalem Edafmo Bebek kabul etmeyebilir. Kızım emzik aldı. Oğluma hangi emziği verdiysem istemedi. Hiç emzik emmedi. Çok pahalı emzik tavsiye etmiyorum bu yüzden ilk başta
Edafmo Mavikalem haklısınız ama avent için çoğu bebek tutuyor deniyor o yüzden ilk seçenek onu denemek istedim🥰
Nerican Edafmo damaklı emzik tükürük bezleri için daha iyiymiş duydum ben ilk emziği damaklı aldım bu yüzden
Babykalamar Bende dogacak ogluma soothie aldim mavi renklisini. Etrafimda doguran herkes bunu aldi bebekleride cok guzel emiyor
Edafmo Babykalamar soothie nin küçük olduğunu daha çok prematüre için uygun olduğu yazılmış kararsız kaldım😳
Whatdeding Edafmo ya çok teşekkür ederim size iyi ki hepsiburadayı söylediniz 124 tl ye geldi 😬halbuki bakmıştım ben görememişim demekki