Canim ilaci sabah icmeyi birak. Bana doktorumun tavsiyesi suydu gece tam uyuyacagin an ic sonra hemen uyu mide bulantisini hic biseyi hissetmezsin. Sabah uyanip alirsan surekli kusma ve bulantin olurdu demisti. 3 aydir ben gece yatmadan iciyorum sizde oyle yapin