Merhaba arkadaşlar dün 17+1 oldum ve doktorum demir ilacı yazdı bugün aç karnıma ilk defa kullandım o kadar kötü oldum ki afedersiniz kusma şiddetli derecede artı halsizlik kendime gelemedim doktorumla görüştüm kullanma dedi . Peki kullanan bu etkiyi gören varmı kullanmasam bir sorun olurmu normale göre biraz demir eksikliğimde var 😞