Ebruu91 Tecrübeli annelere bir sorum olacak.. doğum yapalı 8 gün oldu emzirirken canım o kadar yanıyor ki ağlaya ağlaya emziriyorum. Siz neler yaptınız neler kullandınız önerileriniz nelerdir bu tecrübesiz anneye bi yardım eli uzatın 😪
guzelanne01_ Ebruu91 canım hiç durma şuan hatta eşine lansinoh aldır çok memnun kalacaksın yıkamadanda emzirebiliyorsun bana diyen olmadı ilk günden hemen maffoldum ağrıdan
Sadomazo860 Ebruu91 çok parcalandiysa lahanayı biraz hasla ılıkdan biraz sıcak göğsüne koy strecle biraz beklesin rahatlatır dedikleri gibi lansinoh hayat kurtaran bir krem her emzirmeden sonra sür zamanla geçecek yarası kuru bırakma
Babyof Ebruu91 lansinosh balm ve krem suan trendyolda indirimde hamileyim bu durumdan korktugum icin stok yaptim tavsiyeler bu krem uzerine
Nisa04 Ebruu91 ilk gebeliğim de göğüs ucum yara olmuştu artık öyle bı haldeydi ki bebeğin üzerine kan damlıyordu o her emdiginde ben ağrıyı sırtıma kadar hissediyordum.ne kullandiysam geçmedi.gumus kapak aldım mucizevi biseydi ilk bı saat içinde etkisini gördüm kesinlikle tavsiye ederim 🤗🤗
Ebruu91 guzelanne01_ ondan aldım kullanıyorum ama günde kaç defa kullanmam lazım birde kremi sürüp üzerini birşeyle kapatacak mıyız?
guzelanne01_ Ebruu91 göğüs pedi almıştım ben sevmem çünkü ıslaklığı filan kremi sürerdim pedi koyardım emzirme südyenide almıştım sık sık sürebilirsin canım her emzirme sonrası eğer bu krem iyi gelmediyse eczacıdan başka krem alabilirsin
Ebruu91 Gozdeedevecii evwt öyletmiş onuda bugün yaptık kullanmaya başlayacağım her emzirmeden sonra mı kullanayım bu jelide
Sevilay2122 Ben lnsiloh ve göğüs ucu kullanmıştım yara olmuştu emziremiyorudm acısından ağlıyordum göğüs ucu fayda ediyor
Sevilay2122 Ebruu91 ve göğüs ucunu belli bir süre sonra bebek kendisi bırakıyor. Benim yaralarım derin olduğu için iyileşmesi baya zaman aldı ama sizin yeni ise daha çabuk iyileşir ve kendi göğsünüzü daha çabuk alıştırursıngz tekrardan
Ebruu91 Nisa04 o ağrı efsane birşey başımdan ayak parmaklarıma kadar hissediyorum 😱 bende balmumu göğüs kalkanı aldım ama sanırım pek işe yaramıyor. Hep içinde sütüm birikiyor iyi bişey mi onuda bilmiyorum
Nisa04 Ebruu91 sütte iylestiriyor o yüzden kapaklardaki sütü dökmeyin diye okumuştum bilginiz olsun 🤗