RRR Gamzestetik kanamanız oldu mu acaba bende dün yaptırdım doktor elini bi çıkardı oldugu gibi kan ve dünden beri kan ve kahverengi pıhtı şeklinde devam ediyo üç cm de açıklık var
Esra8861 Gamzestetik doktor eliyle i yapıyor yoksa bir cihazlamı, bu konuda hiç bilgim yok ta. Bende 30 haftalık hamıleyım
zcn01 Bende bugun yaptirdim cati muayenemi, bazi okuduklarimdan sonra korkmustum acikcasi ama 1 dakika bile surmedi ve hic bi sekilde hissetmedim bosuna korkmusum 🤷♀️
guluzarozgenc 32. Haftada hafif bi lekelenmem olmustu acil sehir hastanesiin aciline gitmistim ordaki ebe eldivenle alttan muayene etti eldiveni cikardi kanaman yok korma olsa eldiven kan olurdu dedi bak tertermiz dedi simdi bu cati muayenesi oyle birsey mi? Eger ebenin yaptigi gibi birseyse hic tedirgin olmaya gerek yok nefes alip verecegiz ve saniyelik seyin gecmesini bekleyeceğiz:)
guluzarozgenc HilalEraslan tahmini dogum tarihinden 2 hafta once yaparim dedi doktorum. 37 38 gibi yani
Haticeozturk Alvida sağol canim.sezeryan sonrası bazı arkadaşlarada.ona benzer birşey yapmışlarsa bu sıralar kafayı ona taktım ondan sordum