Gamzestetik Kızlar çatı muayenemi oldum bugün . Dr jel sürdü, yaptı derin nefes aldım girerken ve acımadı. Evet hissediliyor tabiki ama öyle bağırıcak kaçıcak kadar değil bence hiç korkmayın. Bende çok korkarak girdim burda yazılanlardan dolayı hatta dün gitmem lazımdı gitmedim korktum😂 kan gelebilir biraz su gelebilir jelden dolayı korkma dedi doktor. Hatta eşimi odadan çıkarırken siz dışarı çıkın ben gamzeyi bi bağırtıyim geliyorum dedi😂😂 Hiç korkmayın derin deriin nefes alıp verin zaten üç saniye sürüyor sadece 🤗
Defnem_26 Gamzestetik ne güzel atlatmışsınız benimde perşembe günü şimdiden stres yapıyorum korkarda kasilirmiyim diye 😶
Hasbek Gamzestetik insalllah sizinki gibi gecer ay yarin bende cati muanesi olucam insallah benimkide kolay gecer. Utaniyorumm yaa 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Gamzestetik Defnem_26 hiç kasılmayın bende çok korkarak gitmiştim ama hiç korkulcak bişi değilmiş. Daha detaylı söylemem gerekirse ilişki anındaki ilk an gibi düşünün o kadar bile hissedilmiyor iki parmak çünkü. Derin derin nefes alıp verin 🙏 umarım güzel geçerr
guluzarozgenc Simdi kontrollerde hep ultrason odasinin isigi kapali oluyor daha net görülsün diye sanirim acaba cati muayenesinde o odanin isigi acik mi oluyor:)
Gamzestetik guluzarozgenc evet ışığı açmıştı ama üzerinize zaten çarşaf örtüyorsunuz sadece ki doktor bakmıyor bile zaten benimki baya kafasını çevirdi 😂
BraAkayBulut guluzarozgenc benim doktorum loş ortamda yaptı canım ve arkadaşında dediği gibi dayanılamayacak birşey değilmiş bende olana kadar Burda abartanlar yüzünden çok korkmuştum ama saniye sürüyor ne kadar dişini sıkarsan o kadar az acı hissediyorsun nefes alıp vererek kolyalaştırabilirsin
Gamzestetik Hasbek hiç utanmayın zaten size çarsaf verip dısarı çıkıyor hazırlanınca seslenin diyor ben üzermi çıkarıp oturup carsafı örtüp seslendim. Derin derin nefes alın korkmayın çok kolay geçiyor sizinki de kolay geçer inşallah🙏🤗
Gamzestetik Oznurdeniz bana 36. Haftamda 38de gel çatına bakalım dedi. Bildigim kadarıyla da 36-39 arası haftalarda yapılıyor
hafsa2020 mucizembenimmm uygunmuş valla nasıl anladı bilmiyorm acıdan bacaklarımı kapattım resmen.. 😑 sizin uygun mu
Tayfun1071 Benim ikinci hamileliğim ilkinde çatı muayenesi yapmamıştı doktorum zaten inşallah yapmaz diyodum bi sorun olmadı normal doğum oldu doktordan doktora değişiyo demek kimi yapıyo boşuna acı çekecektim demek iyiki yapmamış 😊