Hakadddd ben ileri derece pcosluyum bütün Doktorlar söyledi bana bunu iki yıl tedavi gördüm ctlatma iğnesi klomen aşılama ama gebe kalamadim sonra bir kadına gittim hekimdi zam diye bişey varmış kasiklarin altında o calismayinca gebelik olmazmış çekti üç gün yakı koydu sonra bu ay adet olcaksin diğer ay hamile kalicaksin dedi aynen de dediği gibi oldu o ay adet oldum diğer ay hamile kaldım bide bütün Doktorlar bana tüp bebek öneriyordu kendini buralarda oyalama diyordu elhamdülillah onlara gerek kalmadan gebelik oluştu darısı sizin ve isteyen herkesin başına İnsaAllah 🥰