Hakadddd Arkadaşlar pkoslu kadınlar olarak bütün bildiklerinizi sürecinizi yaptıklarınızı yaşadıklarınızı yazar mısınız lütfen bana ilham olsun💐
anayimbenanaaa Hakadddd bende pcosluyum ve hiç bişey yapmadan evliliğimin 2. Ayında hamile kaldım 😌 Bence pcosun nasıl olduğuna bağlı canım. Benim adetim hep düzenlidir mesela en önemlisinin adet düzeni ve kilonun aşırı olmamasına bağlıyorum ben. Kilon düzene girdikçe adet düzeni de oturuyor. Yumurtlama günlerini daha iyi takip edebiliyorsun
Aycicegim6442 Hakadddd 9 senedir pkos yuzunden bebegim olmuyirdu en son clifeballibitkisel karisim kullandim ve ovulasyon testi ile yumurtlama gunlerimi takip edip degerlendirdim clife kullandim 2. Ayda gebe kaldim ..
Tugcekaraaaaa Hakadddd yaklasık 6 aydır bende cocuk istiyordum yumurlama ilacı catlatma iğnesi vs oldum ama bi türlü hamile kalamadım doktorumun verdiği takvime göre ilişkiye giriyorduk yani bildiğin stres üzerine kurulmus bir düzendi. En sonunda eşimde bende bu durumdan cok sıkıldık 3 günlük kafa dinlemek için bi yerlere kactım ilaçlarıda bıraktım takvime göre ilişkiye girmeyide ne hikmetse o ay hamile kaldım. Benden sana tavsiye banada herkes bu tavsiyeyi veriyordu stres yapma akısına bırak dengeli besle yeter.
Minnosunannesi_2 Hakadddd ben ileri derece pcosluyum bütün Doktorlar söyledi bana bunu iki yıl tedavi gördüm ctlatma iğnesi klomen aşılama ama gebe kalamadim sonra bir kadına gittim hekimdi zam diye bişey varmış kasiklarin altında o calismayinca gebelik olmazmış çekti üç gün yakı koydu sonra bu ay adet olcaksin diğer ay hamile kalicaksin dedi aynen de dediği gibi oldu o ay adet oldum diğer ay hamile kaldım bide bütün Doktorlar bana tüp bebek öneriyordu kendini buralarda oyalama diyordu elhamdülillah onlara gerek kalmadan gebelik oluştu darısı sizin ve isteyen herkesin başına İnsaAllah 🥰
Hakadddd anayimbenanaaa adetim düzenli falan etkilerini fazla görüyorum killanmam çok sivilcem var bide göbekte yaglanmam var
Fincan Ben de hiçbir şey yapmadım kafana takma doktora gittiysen sorun yoksa o da hiç yokmuş gibi hayatına devam et.
Puhu_ishak Hayatım boyunca hiç düzenli regl olmadım regl aralıklarım da 90 günü aşabiliyordu. 6 yıl boyunca korunmadık çünkü eşimin de sperm sayısı azdı benim de zaten düzenli ve sağlıklı bir yumurtlama sürecim yoktu ve çat 6. Yılın sonunda hamile kaldım 😅
Likayolcusu Puhu_ishak maşallah çok sevindim adınıza ben de de yüksek derece ve ⅚ ayda bi regl oluyorum femera ilacı ile iki gebeliğim de oluştu 🥰🥰
Kadriyearslan Pkosluyum Kilolu değilim ama adetlerim hep düzensiz ve normal yollarla bir buçuk sene hamile kalamadım maalesef aşılamada ilk denemede tuttu ama çok şükür 33+1🥰
km16 Hakadddd 2014ten beri bende hep dogum kontrol hapları kullanarak adetimi düzende tutmaya çalıştım kilo artışı oldu vücutta tuylenmem oldu bunların malesef ilaçla bi çaresi yok. 2019da evlendim çocuk düşünmedik zaten ilk başlarda çalışıyorduk. Bu yıl karar verdik yıl başlarında artık çocuk sahibi olabiliriz dedik. Doktoruma bildirdim doğum kontrol haplarini zaten bırakmıştım kendim karar verince. Daha sonra doktorumun tavsiyesiyle inofolic combi folik asit takviyesine başladım mart ayında. Haziranda kontrole gittim doktorum yine gebeliği kolaylaştıracak ilaçlar yazdı bu ilaçlara dünya para harcadım ama adetimin 3. Günü kullanmam gerektiğini söyledi. Fakat ben adet gormedim sonra temmuz ayının başında bi gece çok karnim ağrımaya başladı acile gittik orda kanda doktor gebeliğe bakmak istedi tamam dedik ona göre serum falan verecekti çünkü. Sonuçlar bi çıktı meğerse hamileymisim :) yani ekstra bi ilaca gerek kalmadı çok şükür :) ama artı olarak hem folik asit kullandım hemde her ilişki sonrası 1 saat ayaklarımı yukari kaldırarak uzandım biraz :)
Hakadddd km16 teşekkür ederim bende duyup almıştım folik asit kulaniyorum ☺️ birde troidit var dedi doktorum kan verdim bu etkiler mi korkuyom uzuluyorum 😐
km16 Hakadddd bence hiç korkma insallah başka şeylere gerek kalmadan kolayca hamile kalırsın sadece stres yapma çok düşünme hep inançlı olursan daha kolay olur. Benim çocuğum olmaz falan diye düşünürsen isini zorlastirirsin hep umutlu ol :) troid benimde sınırda bazen düşüyor bazen çıkıyor insallah bir etkisi olmaz bunun
Umrnkara 2 yıllık evliyim evlendikten sonra pkos oldugumu öğrendim 10kg fazlam vardı zayıfladım diyet ve sporla, diyet yaparken hamile kalmısım.Korunmayı bıraktıktan sonra 6. Ayda hamile kaldığımı öğrendim suan 18haftalıgız çok şükür 🥰