Lavinia06 Karyakal yaptım erken gebelik testi maalesef negatif adetimi bekliyorum adet olursan gel tekrar başlarz demişti doktorum
Karyakal Lavinia06 hadi ya hemen üzulme belki gec dollenmedir adeti bekleyelim insallah gec dollenmedir
Lavinia06 Karyakal sanmıyorum adet olacağım zaman hep gögslerm çok acır ve ben bugün acıyla uyandım dün hiç bişey yoktu