Karyakal Kizlar catlatma ignesinin 13. Gunu 39.36 cikmisti degerim bugun 14. Gunum lekelenmem basladi kahvrengi seklinde yarin tekrar beta bakilacak dua edin kimyasal olmasin cok umutlandik 😥 programa gore 3+5 iz
B-Y94 Karyakal hiç vakit kaybetmeden acike git canım gebelikte görünen hiçbir kanama normal kabul edilmez hiç bekleme git hemen baksınlar onlar daha iyi anlar
Karyakal Lavinia06 insallahh degildir insallah yarin beta vericez doktoruma yarin ki kana gore karar verelim dedi
Karyakal B-Y94 yarin ilk isim kan vermek kanama kirmizi degil henuz kahverengi progesteron kullaniyorum
Karyakal Lavinia06 doktorum normal dedi bekleme surecindeyiz artik kahvrengi leke kirmiziya donmezse iyi onu takip edelim dedi
Lavinia06 Benim bugün 12. Günüm çatlatma iğnesi gününü saymazsak bi yanım yarın test yap diyo bi yanımda yapma zaten çıkmıcak diyo bel ve kasık ağrımda tamamen geçti iğne etkisiydi sanırım
Karyakal Lavinia06 bugun bile cikard8 erken gebelikde benim ilk 12. Gun cikti 13. Gun daha belliydi yarin varsa cikar bence yap bana da at unutma😍