hacereskit doğru okumanızda fayda var :))) siz ikili test diyorsunuz ben ise bilmek diyprum eğer ki birden fazla yorumu aklınızda belli ki tutmadınız ama ben yine de hatırlatayım, aman zaten doğurmayacak mısın teste ne gerek var fikrine cehalet dedim, sizi zaten tanımam, bu fikre sahipseniz siz zaten kendi kendinize bu kapsama girersiniz, benimle çok ikgisi olmadan. Belki bu fikre kendini kaptırmış ve Allah’ım neyse bir forumda biri bana doğur gitsin nolcak beee dedi diye şu ak sokaklarda doksan milyon aramak zorunda olan insan olabilir. Kastım ise şu, ben kimsenin kararına karışmam bir anne istiyor ise her hastalığa sahip bebeği doğurabilir, kimse kimsenin ne fikrini ne de bebeğini söküp alabilir ama sadece diyorum ki, anneler bilsinler. Günümüzün bilimsel ve tıbbi yöntemlerinin bize sunduğu olanakları kullanabildiğiniz ve kullanalım ve başımıza geleceklere hazır olalım. Bu olanaklar, ikili okur, üçlü olur, AFP olur, panorama olur, nifty olur, tek gen olur, detaylı genetik olur, detaylı USG olur, amniyosentez olur..ne ise artık doktor ve hasta arasında gebelikle ilgili süreç. İnsanları her zaman daha fazlasını bilmeye cesaretlendirmek lazım zira eğitim böyle bir şey. Aman çoocuuum ortaokula kadar oku üniversite okuyup da kafanı bulandırma der gibi :)) benim şahsi kanaatim budur, insanlarıb bilebilecekleri şeyleri bilmeleri gerektiği ve bazı şeylerin de hekim kararı olduğu. Bilmeyi ve öğrenmeyi engellemenin ise cehalet olduğu. Atıyorum burada gaza getirilen bir kadın trizomi 18 li bir çocuk ile hastanede yalnız kalacak, bu forumdaki insanlar orada olmayacakslr en fazla ah tüh vah Allah yardımcın olsun ümit kesilmez gibi bildik laflar sıralanacak ve o anne hariç pek çoğu kahvesini yudumlamaya devam edecek.