[silindi] Chicco kullanmıştım çok memnun kaldım. Çevremde eltim prematüre 26 haftalık doğum yaptı hastaneden çıkınca o da Chicco ile devam etti yaşını geçti hala kullaniyor. Arkadaşlarımdan kim aldıysa memnun kaldı tavsiye ederim. Cam 250ml almıştım ben