@Benimennembirmelek devlette normal doğum yaptım 2 buçuk ay önce orda 3 tane stajyer kızlar vardı aynı yastaydik çok iyi anlaşmıştık sürekli benimle sohbet etmişlerdi birde ebe vardı kızlar fotoğrafını cekelimmi bebekle fln dediler bende o an yok dedim niye yok dedim şimdi pişman oluyorum ya o heyecanla oh kurtuldum derdiyle mi yada bilmiyorum keşke cekilseydim bana teklif etmişlerdi yani kendileri de çekilmiati kızımla