Benimennembirmelek şehir hastanesinde doğum yaptım. Telefon falan yanımdaydı acil olmasaydı eğer oradaki hemşire ya da hasta bakıcılara söyler çektirirdim ama fırsat kalmadı. Rica edersen telefonundan çekiyorlar. Ama profesyonel çekim düşünüyorsan sanırım öyle bir şey yok. Ne zaman lohusa servisine çıkarsan eşinde o zaman gelebiliyor yanına