Bebisinannesi23 melikeyldz_05 bence değeriniz gayet iyi . Benim regl 5 gün geçtiğinde 80 ile öğrenmiştim . Geç döllenme olmuş . Şuan 33+5 haftalık olduk. İçinizi ferah tutun . Aklınızı bulandırmayın. 🌸
melikeyldz_05 Bebisinannesi23 Teşekkür ederim Rabb’im sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin İnşallah 🤲
Mucizebebek2 melikeyldz_05 boş gebelikte beta olması gerektiği gibi yükselir 2 katı artmazsa eğer kimyasal gebelik olabilir umarım hamilesinizdir 2 gün sonra tekrar kan verin ☺️
melikeyldz_05 Mucizebebek2 Doktor 10 gün sonra gel ddi 14 den 44 iyi artmış ddi ama bende korkuyorum 🥹