esra_blim yaptırmak istemiyorsan yaptırmama gibi bir hakkın var , benim doktorum tercihi bana bıraktı ,yaptırmadım , devlet Hastanesi’ne de gidiyorum orada da önerdiler ,tercih etmiyorum dedim saygı duydular , eczaneden şeker ölçüm cihazı aldım her gün ölçüyorum, yaptırmak istemiyorsaniz mutlaka cihaz temin edin her gün ölçün ,çok pahalı bir şey değil 150-200 TL den başlıyor fiyatlar🌼❤️