esra_blim hayır şekerim yoktu. Bence yaptırın Sağlık önemli gerçekten yaptırmam asla falan diyenler var bebeğe zarar vermiyor ki tam tersi şeker çıkarsa önlem alıyorsunuz gerçekten şu hiç bir testi yaptırmam diyenleri anlamıyorum. Zararlı olsa doktor niye önersin. Bence olun içiniz rahat eder çıkmazsa. Çıkarsa da doktorunuzun tavsiyelerine uyarsınız Allah’ın izniyle ne alcak sqnki. İçeçek meyveli soda gibi kimse abartmasın çok şekerli diye valla benim için bebeğimin sağlığı herşeyden önemli.