umutkaplidunyam bunları kim çıkartıyor böyle? Doktorlardan daha mı iyi biliyorlar? İlk çocuğumda da ilk haftalar alttan bakıldı hiç bişey olmadı çok şükür, şimdi ikinciye hamileyim yine alttan bakıldı, hatta 12.haftada detaylıda maalesef üstten ultrason ile gözükmüyordu çocuk, kilo rahim vs. Doktorum ki kendisi yılların profesörü alttan bakıcaz dedi, 12.haftada hemde, hiiç bişeyde olmadı. Korkma yani hurafe onlar doktorlardan iyi mi biliyoruz ??