umutkaplidunyam bir zararı yok içiniz rahat olsun,zararı olsa zaten bunun sorumluluğunu doktorlar almazlar,bende araştırdıktan sonra rahatlamıştım,ilk keseyi görmek için gittigimizde birde kalp atışıni duymak için gittigimizde 2 defa vajinal ultrason yapıldı,şuan 13. Haftamdayim bı sorun olmadı şükürler olsun