Sevimlianne_adayi pco var canım denedigimiz ilk ay kimyasal gebelik oldu uzerimden bir sene gecti hala hamile kalamadim malesef bir kac ay önce de pco olduğunu öğrendim hormon degerlerim normal sadece polikistik görünüm varmis o da azalmaya baslamis öyle dedi doktor ilk geldigine göre azalma var iyi durumda yumurtaliklarim dedi bu ay klomen kullandim bekliyorum adeti olmazsa femara baslayacagiz dedi doktor