ogretmenHnmm hayır canım doktor bana pco için matofin verdi ve bi sene kullan dedi yolladı yaşım küçük tedavi etmiyorlar beni etmeme eşi doktor 1 sene içinde kalamazsan yaparım dedi ama ben bildiğin buraya testimi attım çift çizgi idi silik şekilde negatifi görünce başka bir kadın doğuma gittim hormon istedi 21 inci günü tekrar gel dedi blm artık ya çok yoruldum