Rasev valla hiç dert etme 37+4 de gittim dönmesi haftaya gel dönmezse sezeryan günü verecem dedi kendimi sezeryana iyice alıştırmıştım hatta çantam 2 aydır arabada ama puseti,port bebeto koyup gittim 38+3de. Doğururum belki diye ama bi baktik dönmüş çok sevindim ümidini yitirme dua et