Rasev de tamam kuzum bende aynıyım iste.. 36+5 Ya sen ya ben.. 🤣 ilk kim diyorum iste..
Allah bilir.. erken olup olmayacağını.. doktorlarda makinada gördüklerini ve ölçümlere gore söylüyorlar.. ki kilo tahminleri genelikle tutmuyor.. -200 +20p gr. Hep fark atar.. fazla takılma kiloya.. organları sağlığı önemli.. kilolu bebek iyidir deriz. Ama bence değil.. 3000kg gore bile yeterli kuzum..