Azizinannesi2 Armess_loya sağol canım 4litreyi geçmiştir ictim duş ta almadım sadece basimi yıkadım oda fayda etmedi tum gun hayruye hanim
Azizinannesi2 Armess_loya hiç sorma kafami duvara vursam hissetmicem o sekildeydi acile gittik geldik iste tansiyonum yükselmiş
Armess_loya Azizinannesi2 yaa canım benim neyseki acile gittin iyi yaptın kuzum dikkat et kendine geçmiş olsun tekrardan❤️😉
Azizinannesi2 Rapunzelinanasi aynen oyle ya acaba hangisini esim bi kac kisiye sormus bilekten daha iui daha pratik demis bakalim hangisi olacak
Rapunzelinanasi Azizinannesi2 yani kuzum evde tekken bilekten ile hemen ölçersin aslında. Koldan olanı koluna takıp damar kısmını ayarlıyorsun vs. Bilekten olanı daha mantıklı gibi
cahillesohbetikestim Azizinannesi2 ay iyiyim çok şükür balım biraz geç gördüm kusura bakma dün gece geçti şimdi tekrar başladı
Azizinannesi2 cahillesohbetikestim ondan da olabilir canim tv ünitesine falan şişeyle su koy gördükçe aklina helir belki
cahillesohbetikestim Azizinannesi2 mataram var kanka onu doldurdum yanımda taşıyorum habire hem benden gördükçe oğlanda su istiyor yoksa içmiyor nasıl içireceğimi şaşırdım