cahillesohbetikestim Azizinannesi2 majezik kullanabilirsin canım. Çok geçmiş olsun bebeğim. Nasıl oldun biraz daha toparladın mı kendini? 🥰
Azizinannesi2 cahillesohbetikestim su an herşey dağınık 😂once komşudan parol istedim onu ictim hayatim boyunca hiç içmedim cesaretim de yok
Sennerdedir Azizinannesi2 Önce bir bol su iç, sade bir türk kahvesi iç, majezik iç bide uzan dinlen 🌺
Azizinannesi2 Sennerdedir herhalde 4 litreden fazla ictim ama kahveyi içmedim birde omu deniyeyim cik sağol canım
cahillesohbetikestim Azizinannesi2 oy kıyamam ben sana çiçeğim olmadı bir acile gidersiniz çok zorlarsa
cahillesohbetikestim Azizinannesi2 benimde ağrımaya başladı kız valla Allah yardımcın olsun gerçekten şimdi anlamadım ben seni
Azizinannesi2 cahillesohbetikestim sagol asko sanada gecmis olsun benimki hala ağrıyor sanki hafifledi gibi ama şimdi acile gidicez
Rapunzelinanasi Azizinannesi2 ben Didim ama ben didim sana 🙈 evde tansiyon aleti bulundur kuzum lazım olur. Geçmiş olsun 🌸
Azizinannesi2 Rapunzelinanasi Ender çelebi geldi aklima evet bir tane alicaz ama once hangisinden alsak acaba bilekten ölçen mi koldan mi 🤷🏼♀️ teşekkür ederim canim ❤️
Rapunzelinanasi Azizinannesi2 ben koldan ölçen kullanıyordum hamilelikte. https://ty.gl/4qi3pbb0g9 Şöyle linkini bırakayım. Ben memnundum ama bilekten ölçmeni hiç bilmiyorum ilk defa duydum 🙈
Azizinannesi2 Armess_loya sağol canım 4litreyi geçmiştir ictim duş ta almadım sadece basimi yıkadım oda fayda etmedi tum gun hayruye hanim