09Tugba_0909 doğum anına kadar kanala girmemişti. 3 cm açıklıkla sancısız bi şekilde yatış yapıldı suni sancı verildi. Bi kaç hareketle kanala yönlendirdim tabi sancının da etkisiyle. Bildiğiniz aşağıya baskı bi ağırlık hissediyorsunuz. Midenizde bi rahatlama hissi gibi diyeyim. Karnınız ve göğsünüz ayrılıyor yavaş yavaş. Doğum anında olduğu için benim bariz kanala inişi belliydi. Ağrıyla birlikte olduğu için de taşıyamayacak gibi oldum ve sonra doğurdum zaten