silacetin88 evet adetime 5 gün vardı kasık ağrım çok oluyordu dedim herhalde enfeksiyon var sağlık ocağına gittim tahlil yaptı ben enfeksiyonla ilgili birşey bekliyordum doktor hamilesin dedi 😊 20 sinde hasta olacaktım 12 sinde hamile kaldım canım ben kaldım gün kaşık ağrım başladı