miraylihayat yaa benim de perşembe ve cuma günü kanamam oldu çok az. Bugün adet günüm normalde bu güne kadar hiç kanamam olmadı. Sabah gene biraz peçeteye geldi. Cuma günü çok kasığım ağrıdı, bugün de ara ara ağrıyor. Ve belim ağrıyor. Var mı yok mu anlamadım yaa 😐