Bizimde kızımız heran gelebilir ama bizde hala karar veremedim sürekli değiştiriyoruz Larin Pera demiştik ilk başta sonra Eliz ,Buğlem en son Aden Liya da karar verdik geçen gün Gine değiştirdik son artık Almila olsun dedik doğana kadar daha değiştirirmiyiz bilemiyorum 🤣