Melodie Merhaba, Allah nasip ederse Mart’ta kızım dünyaya gelecek. Hala isim bulamadık :( eşim dün Arven ismini önerdi. Güzel de geldi, ama çok duyduğum bir isim olmadığı için tam alışamadım. Sizce nasıl Arven ismi ???
Gulsengulsen Melodie bizim kızda mart ayında doğacak inşallah hala isim bulamadık bir sütü isim buldum eşim beğenmedi. 🤣 İsim konusunda çok kararsızım nehir istedim sonra vazgeçtim. Defne güneş ismini eşim beğenmedi. Kendi isminii koy diyor 🤣olmaz tabi ki ama be isim koyucam kararsızım.
Meltem_zumra_sahdalaman Melodie bence arven ismi çok güzel ben çok beğeniyorum. Çok duyulan bir isim değil ama yeni isimler olduğu için gün gelicek bu isimlerde normalleşecek yani 🥰😍
Meltem_zumra_sahdalaman Melodie bence arven ismi çok güzel ben çok beğeniyorum. Çok duyulan bir isim değil ama yeni isimler olduğu için gün gelicek bu isimlerde normalleşecek yani 🥰😍
Melodie yorumcuanneniz ben de bunu neredeyse hiç duymadım. güzel de geldi ama emin olamadım. Aren mesela çok duydum, etrafımda çok var ama Arven duymamıştım 🫢
Vldnshn1 umena Neden böyle alaycı yorum yapmıyorsunuz ki…Tomris ilk kadın hükümdarının ismi çokta asil duruyor.
cahillesohbetikestim umena yorumunuz hiç hoş değil. Dünyadaki ilk kadın hükümdarın ismidir Tomris. Ki persleri dize getiren bir Türk Kadınıdır. Herkes taşıyamaz bu ismi bence çok ince düşünülmüş bir isim.
Melodie Gulsengulsen bizim de öyle, ben söylüyorum eşim beğenmiyor. Eşim söylüyor ben beğenmiyorum 😀😀
Gulsengulsen Melodie artık kura çekicez 🤣 anlamı da güzel olsun söylemesi de kolay olsun diye diye isim bulamıyoruz
Sevgiliya Benim bır kızım var ismi Liya şimdi ikinci yolda onun ismi de Lina olacak ♥️ Arven ismi de gayet güzel bence 🌸