dmtturan İyi canım sevindim iyiyseniz çok geçmiş olsun. Miyomda yapmış olabilir dediğin gibi aman doktordan iyi kimse bilemez doktorun bile yanıldığı oluyor beni bir şeyin yok deyip eve göndermişti evde kanamam başlamıştı meğerse işte kramp sonrası açılma olmuş anlamamış. Seni korkutmak için söylemedim erken önlem almak iyidir sağlıkla bebişlerimize kavuşalım Allah’ın izniyle 🌹