14+6 olduk bir haftadır sürekli hafiften kasık ağrılarım oluyordu yorulunca belimde sancı bunları anladım. Biraz önce hayatım da hiç yaşamadığım bir sancı yaşadım sol kasığımda bir dakika kadar sürdü sonrasında birazcık ağladım sancı mı kramp mı yoksa bebek hareketi mi bilmiyorum bunu pek sanmıyorum ama sanki içerden bıçak sokmuşlar gibi hareket edemedim.