Minikkalp937 Hassas testte çıkmadı demişsin de, çıkacak diye bir kural yok kş. Belkş geç döllenme yaşıyorsun?
Benim 10 gün geçmişti, bırak hassas testi hastanede kanda bile çıkmadı.
18. Gün geciktiğimde kanda ve normal idrar testinde çıktı.
Yerleşme döneminde olabilir, henüz döllenme döneminde olabilir.
Ha evet gebe olmayadabilirsin, rahim kendini hazırlıyor olabilir.
Kafana takıp düşününce olmuyor bir kere.
Ben kafamdan attım, 2 ay sonrasında gebe kaldım.
Her evlenen çiftinde ilk geceden bebek oluyor sanma. Benim doktorumun 46 gebe takibi var şuan.Doğal sürpriz gebe kalan 4 kadınız.Diğer herkes bir çeşit tedavi veya tüp bebek vs olmak zorunda kalmış.