Dilansncr Baharun2 ay bende bel ağrısından çekiniyorum ya tatlim daha doktoruma danismadim ama😪 sen kac haftaliksin
deletedmom947 kardelenimm bence normal doğum için çok güzel bi fırsat epidural fırsatınız varsa yaptırın. Boşuna ağrı çekmeyin💃🏻
Baharun2 Dilansncr ayy inşallah bende de çok istemezler.Acaba bebek doğunca topuk kanı filn alıyolar tahlil filan ona da para isterler mi 🤦🏻♀️
Dilansncr BurcuakirGlec ay insallahh insallah ya 😂🙏🏻 Benim de kafam cok karisti o an cekilecek sanciyi tahmin edemedigimden dayanabiliymiyim bilmiyorum ya 😌
BurcuakirGlec Dilansncr herkesinki farklı işte bilmiyoruz ki artık ogün geldiğinde görücez hakkımızda hayırlısı 🙏🏽❤️
Dilansncr BurcuakirGlec aynen canim ama sanciyi cektikten sonra dayanamayip epidurali istesek nasil olcak bilmiyorum 😂 ay hayirlisi insallah hepimiz icin 🙏🏻💕
BurcuakirGlec Dilansncr bazı doktorlar gerek duymuyorlarmış sancı çekıyosun atıyorum 5 6 açılman var gerek Yok diyorlarmış sakınlestirici falan geçiştiriyorlarmış