Devran 13+4 üm yaklaşık 11 haftamın ortalarında miğde bulantım kesilmişti bugün tekrar başladı bebişlerimiz 13. Haftalardamı kıllanır bu yüzden mi başladı miğde bulantıları ?🤷♀️
Fatmasnny Devran bu konuyu ben hurafe diye biliyorum. Bebek genişledikçe mideye ve soluk borusuna baskı yapıyor. Bulantılar o yüzden olabilir 😉
Devran Fatmasnny ben çok çekmiştim bulantıdan tekrar başlayınca hep kıllanıyo olarak söylüyolar aklım karıştı 🤷♀️
Fatmasnny Devran doktora sorun ama bebek kullansa bile bir sıvının içerisinde başta ona etki etmesi lazım mantıken 😉
alperenimmmmm o dedigin daha 7. aydan sonra felan okuyor ama sac oldugu icin degil bebek buyuyup mideni baya yukari kaldirdigi icin mide asidin agzina kadar gelebiliyor bu zmanlarda ki bulantilar hormonlarin yukseldigi icin oluyor 16 haftaya kadar sabret guzelim sonra duzelebilir
Devran alperenimmmmm çok zor yeniden başlaması bende sevinmiştim bitti diye olsun ondan kaynaklı herşeye çok şükür ateş basmasıda yaşadım bugünüm çok değişik bi gün 😒
Devran Fatmasnny daha kasımın 3 ünde randevum ikili test falan gecen carşamba sonuç aldım temiz çıktı çok şükür ama daha dewam ederse doktoru ararım zaten 😊
Cansugomur 20 haftalarda miğde yanması oluyor tesadüf ki bebekte de o haftalarda saçlaniyo ama miğde yanmasıyla alakası yok tabi 14. Hafta daha erken 😁
alperenimmmmm Devran evet maalesef hormonlar tavan yapiyor o yuzden ama kesildiyse cok uzamaz diye dusunuyorum bu sefer ki allah yardimciniz olsun cok zor bulanti biliyorum 3 kg vermistim o zman
Devran deletedmom6295 😂😂 bizim sülale kıllı hem benim taraf hem kocamın tarsfı genetik sağlam diyelim 😊
Deletedmom434 Devran saç çıkması ile alakası yok,batıl inanç.. mide yanmasınada saç diyorlar ama o da batıl. Midenin progestan hormonu salgılaması sonucu oluyor o da
Devran Deletedmom434 ben düşük riskliydim ilacı da kullandım ama bıraktım 11 haftalarda kanamam bittiği için 11 haftanın ortaları gibide bulantım bitmişti şimdi bu hırmon yükseldikçemi bulamtı oluyor ?
Devran alperenimmmmm hemde çok ben bu bulantılarla 5 bucuk kilo aldım ilaç ve iğnelerden olsa gerek en başta düşük riskliydi malesef ki ama artık kalktı çok şükür .🙏
deletedmom6295 Devran valla bende de durum farklı değil ama öyle anlatılan bulantılar mide yanmaları falan hiç yaşamadım kesin kel doğacak tospağam 😀