Dilaraanl themomy_ bugün bebek için bi seyler bakmaya gittik valla her sey ates pahası. Bi bebek arabası 10.000₺ . Yılbasından sonra bunlara da zam gelecek hep valla snirlerim bozuk 🫠
themomy_ Malesef her şey gittikçe pahalaniyor biz mama sandalyesi ana kucağı örümcek falan şimdiden aldık daha fazla pahalanmadan. bebek arabası beşik onlar hep duruyor daha bebeklerimizi saglijla kucagimiza alalimda tek sağlık olsun napalm 🥰
Dilaraanl themomy_ iyi yapmıssınız valla. Burda metro ve koctasın yanında büyük bir bebek magazası var. Baby mall ismi sanırım. Orası cok güzel istedigin her seyi bulabilirsin bilgin olsun 😌
Mervektk1126 themomy_ sezeryan 9.800 normal 8 kusur kusuratını net hatırlayamadım da benim sezeryan olcağı için o aklımda ☺️
mrvak Acıbadem de ücretler yatış yapıldığında alınır demişlerdi önceden anlaşma filan yokmuş haberiniz olsun 😕
Dilaraanl themomy_ merhaba cnm sana yazacagımı söylemiştim. Bugün kontrolüm vardı doğum ücretini sordum. Normal doğuma 8 bin küsür civarı bir fiyat söyledi doktor, yılbaşından sonra zam gelecek dedi.