themomy_ Eskisehire yeni tasindik özel hastanelerdeki dogum ücreti ve muayene ücretleri hakkında bilgi verir misiniz
themomy_ Dilaraanl hosbulduk 😊 27 haftalığız şuan acibademe gidiyorum henüz sormadım ama galiba dogum ücreti epey vardır diğer hastanelerde ne kadar aceba onu merak ediyorum
Dilaraanl themomy_ acıbadem cok pahalı diye okudum bugün burda kızlar konusuyordu ben ümit hastanesine gidiyorum cok memnunum doktorumdan 😌 diğer muayenemde sorup öğrenicem bende doğum ücretini. Yılbasından sonra zam gelcek yine zaten 🙄
Esractlymn themomy_ ümitte o şekilde olması lazım fiyatları ocaktan sonra yine zam gelicek 13 14 olur
Mervektk1126 themomy_ sezeryan 9.800 normal 8 kusur kusuratını net hatırlayamadım da benim sezeryan olcağı için o aklımda ☺️
Dilaraanl themomy_ merhaba cnm sana yazacagımı söylemiştim. Bugün kontrolüm vardı doğum ücretini sordum. Normal doğuma 8 bin küsür civarı bir fiyat söyledi doktor, yılbaşından sonra zam gelecek dedi.
pembiktavsan Ben Anadolu hastanesine gidiyorum tanser bey’e ve cok memnunum. Muayene ücreti 500tl. Doğum ücreti de sezaryen normal 10bin eğer epidural varsa 3 bin demişlerdi. Yılbaşından sonra zam gelir kesin 🥺
Dilaraanl themomy_ keske öyle bisey olsa ama ben hic zannetmiyorum. Haftaya kontrole gidicem o zaman sorup öğrenirim sana da bilgi veririm dicem de seni tekrar nasıl bulabilirim burdan acaba
themomy_ Alıcı kısmına kullanıcı adını yazıp mesaj atabiliyorsun galiba . Öğrendiğinde haber verebilirsen sevinirim. Birde dogum ücretini. Ama dediğin gibi ben de sanmıyorum fiyatı sabitleyeceklerini 😓
Dilaraanl themomy_ tamam o sekilde bulurum yazarım ben sana mutlaka. Yok ya hiç zannetmiyorum güncel fiyattan alırlar
Dilaraanl themomy_ bugün bebek için bi seyler bakmaya gittik valla her sey ates pahası. Bi bebek arabası 10.000₺ . Yılbasından sonra bunlara da zam gelecek hep valla snirlerim bozuk 🫠